سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]

ققنوس
یکشنبه 87/2/22 ::  ساعت 11:29 عصر

سلام بجه ها

خوبین؟چه خبرا؟بهم تبریک بگین دیگه.این اولین متنیه که دارم مینویسم...

میخوام اولین متن و با نوشته خودم شروع کنم...

          گاهی اوقات ادما با فریاد کشیدن از درون خالی میشن.گاهی هم هیچ اتفاقی براشون نمی افتهحالا میفهمم خدا هر روزو هر لحظه و هر ثانیه داره از ما امتحان میگیره.اگه پاس کنیم که میریم ترم بعدی از زندگی اما وای به روزی که امتحانمون و پاس نکنیمنمیدونم خدا شهریور و تک ماده و اعتراض و تجدید نظر هم داره یا نه؟؟؟

نمیدونم میتونیم دوباره بخونیم و امتحان بدیم یا نه؟؟؟

         گاهی احساس میکنم همه ما داریم از مهربونی و بزرگی خدا سوءاستفاده میکنیم.و اینم نمیدونم که اگه کسی نتونه تک ماده کنه یا تو شهریور دوباره امتحان بده یا اعتراض کنه واقعا میخواد چیکار کنه و چه بلایی سرش میاد...

حالا هر جا که هستی از ته دل بلند داد بکش ببین خالی میشی یا نه؟؟؟

 


¤ نویسنده: الهام



3لیست کل یادداشت های این وبلاگ


خانه
مدیریت وبلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه

:: کل بازدیدها :: 
1837

:: بازدیدهای امروز :: 
3

:: بازدیدهای دیروز :: 
0


:: درباره من :: 

ققنوس

:: لینک به وبلاگ :: 

ققنوس

:: اشتراک درخبرنامه ::